Як працює база нерухомості для ріелторів?

Багато хто при роботі з CRM для ріелторів стикається з труднощами, що не дозволяють їм увійти до самої програми.

Для цього потрібно переконатися в правильності даних, що вводяться: логіна і пароля. Якщо ж система все одно не пускає, потрібно зв’язатися з адміністратором і переконатися, що він не змінював ваші дані. В іншому випадку доведеться відновити пароль.

Проблеми у роботі з програмами для ріелторів також можуть бути пов’язані зі створенням позначок на карті міста. Самі позначки створювати можна, ось тільки при додаванні будівельного об’єкта потрібно відзначати галочкою опцію «вибору розташування на карті». У такому випадку мітка обов’язково з’явиться разом з інформацією про об’єкт.

При роботі з об’єктом навіть можна відразу автоматично підібрати можливого покупця, тому що в CRM системі для ріелторів є вкладка з «відповідними заявками». Саме там і знаходиться список із можливими клієнтами та дані про них.

Багато хто турбується, що за їх наведенням одночасно можуть працювати й інші співробітники агентства, але це не так. У ріелторській базі даних передбачено спеціальну опцію. При додаванні наведення в роботу у неї відразу з’являється відповідний статус «В роботі», тому ні в кого іншого доступу до неї не буде.

На рекламному майданчику можуть відображатись різні контакти ріелторів. Це з тим, що спочатку там контакт агента, що додав сам об’єкт на майданчик. Однак з часом, дані можна змінити на іншого ріелтора. Якщо хтось оновлює інформацію про об’єкт, то CRM система нерухомості автоматично передає відповідальність цьому співробітнику.